Foreninger

Kolding Sportsfiskerforening

Vi har følgende typer personlige medlemskaber:

1. Junior fra 10 år til 18 år 400 kr. Vi har en aktiv juniorafdeling med klubaftener om vinteren og ture i resten af året
  2. Ungdom fra 18 år 1. januar til 26 år 550 kr. Med dette medlemskab kan du fiske i alle vore fiskevande
  3. Senior fra 26 år 1. januar 1395 kr. Senior medlemmer kan leje vort klubhus med plads til 60 personer til familiefester i weekender
  4. Søfisker 785 kr. Kun fiskeret i Harte-Dons søerne
  5. Passiv 710 kr. Er et rent støtte medlemskab uden fiskeret; men med mulighed for at deltage i klubaftener og sociale arrangementer. Vi har et antal veteraner der mødes i klubhuset hver mandag formiddag til hygge og lidt fluebinding, de der ikke mere er aktive fiskere kan deltage i dette på et passivt medlemskab.
  6. Indlemdesgebyr er for junior og ungdom kr. 50,- for øvrige medlemskaber er det kr. 100,-

Vi har følgende typer familie medlemskaber:

Et familiemedlemskab kræver at alle bor på samme adresse

1. Fam type 1 = Min 2 voksne (18 år 1. januar) + X junior (17 år 1. januar)        2.100,00 kr.
  2. Fam type 2 = 1voksen (+26 år 1. januar) + X junior(17år 1. januar)                    1.845,00 kr.
  3. Fam type 3 = Max 1 ungdom (18-25 år 1.januar) + X junior (17år 1. januar)          1015,00 kr

Som seniormedlem af Kolding Sportsfiskerforening kan du booke disse produkter.

Storhytte / Shelter / Båd / Flydering / Gæstekort til Kolding Å / Fiskekort til Vester Nebel Å - aftale.

Bemærk at et medlemskab gælder fra den dato det er tegnet og frem til d. 28. februar det følgende år. Er medlemskabet tegnet i forbindelse med vores fiske konkurrence "International" i starten af oktober eller derefter frem til årsskiftet, så gælder det hele det efterfølgende år og frem til 28. februar næste år.

Fiskeri for børn og unge i Kolding Slotssø

Lørdag den 25. maj 2024 kl. 10.00-14.00

Unge under 18 år får mulighed for at fisker i Slotssøen under kyndig vejledning af vores juniorledere

Vis alt info